miercuri, 22 septembrie 2010

Ziua 7: Muzeul de cristale Swarovski

Dimineata dupa ce am mancat ne-am interesat la receptie ce-am mai putea vizita in zona. Ne-a indicat pe harta Wattens. Aici se afla muzeul de cristale Swarovski.


Muzeul este superb. Gasiti inauntru tot felul de chestii mecanizate si facute din cristale. La iesire e magazin de bijuterii. SFAT: daca aveti rabdare si nu foarte multi bani cumparati cristale varsate. Gasiti cristale in diferite marimi si forme. Sa nu uitati accesoriile ca sa puteti termina bijuteriile. Per total iesiti "mai ieftin".

Am plecat de la muzeu cu gandul sa ajungem la o alta resedinta a lui Ludwig II. Dar ne-am pierdut in indicatii prin Garmisch-Partenkirchen asa ca ne-am hotarat sa ne intoarcem pentru ca facusem un mic calcul si daca mai pierdeam multa vreme intarziam la masa, ceea ce nu este de dorit la austrieci. Asa ca am hotarat sa ne intoarcem. Am umblat prin oras in speranta ca vom gasi drumul de intoarcere. Asta pentru ca pe drumul principal se lucra. Dupa cateva stradute am dat dat de trambulina si am zis sa petrecem cateva minute prin zona.

Varul meu a decoperit un sommerrodelbahn (topogan cu saniute). E frumos dar toata coborarea dureaza in jur de 30-40 secunde.


Intr-un final, la iesirea din parcarea trambulinei gasim niste idicatoare si o luam spre pensiune.

Niciun comentariu: